Wraz z początkiem lutego wystartowaliśmy z aplikacją SEZAM 2.0 – nową wersją znanej Wam aplikacji SEZAM!
Możecie spodziewać się w niej m.in.:
✅ Nowego skanera paragonów;
✅ Jeszcze większego wyboru nagród;
✅ Ekstra punktów (dla obecnych użytkowników dodatkowe 200 punktów za przeniesnienie, a dla nowych 100 punktów na start).
Obawiacie się, że zgromadzone punkty z poprzedniej aplikacji przepadną? Bez obaw! Jeśli przy rejestracji użyjecie tego samego adresu mailowego lub zarejestrujecie się za pomocą tego samego konta Facebook, Wasze punkty zostaną przeniesione do aplikacji Sezam 2.0.
Jak przenieść się do aplikacji Sezam 2.0.?
Możecie pobrać je bezpłatnie ze sklepów:
- Google Play: https://play.google.com/
- App Store: https://apps.apple.com/
A dla tych, którzy jeszcze nie słyszeli o naszej aplikacji, poniżej krótkie wyjaśnienie!
SEZAM 2.0. to bezpłatna aplikacja, która nagradza klientów Focus Mall za zakupy! W puli nagród znajdują się, m.in. zaproszenia na kawę, kosmetyki, biżuteria, dodatki czy zabawki. Każdy, niezależnie od wieku, płci czy upodobań – znajdzie coś dla siebie! Katalog nagród jest na bieżąco aktualizowany!
Zbieranie punktów w programie lojalnościowym SEZAM 2.0 jest banalnie proste:
✅ Pobierz bezpłątną aplikację SEZAM 2.0 na telefon i zarejestruj się;
✅ Wybierz z listy galerię Focus Mall Zielona Góra, zaakceptuj zgody – i możesz już korzystać z programu!
✅ Po dokonych zakupach zeskanuj swój paragon w aplikacji. SEZAM przeliczy każdą wydaną złotówkę na punkty (1 zł = 1pkt), pod warunkiem, że minimalna kwota paragonu wyniesie 30 zł (uwaga! Na zeskanowanie są tylko 3 dni).
✅ Sprawdzaj nagrody a katalogu – dostępny w aplikacji katalog prezentuje wszystkie dostepne nagrody, a aplikacja podpowiada, ile punktów należy zebrać, by odebrać wymarzony upominek. Dzięki takiemu rozwiązaniu możecie wcześniej zdecydować, która nagroda będzie dla Was najbardziej satysfakcjonująca.
✅ Odbieraj nagrody – kliknij w zakładkę „nagrody”, wybierz upominek i postępuj zgodnie z instrukcją odbioru nagrody!
Szczegółowy regulamin znajduje się w aplikacji w zakładce „mój profil” -> “regulamin”.
Dotychczasowa aplikacja Sezam przestała działać! Funkcjonowanie pierwotnej aplikacji SEZAM zostało zawieszone z początkiem lutego.
Pytania i uwagi prosimy kierować na sezam_fmzg@goldenrocket.pl
Infolinia programu Sezam 2.0 – tel. 730 707 018