Nowy unikalny koncept łączy asortyment marek Eobuwie.pl i Modivo, co zapewnia dostęp do szerokiej oferty obuwia, akcesoriów i odzieżowych marek.
Koncept bazuje przede wszystkim na zamówieniach Reserve&Collect, czyli usłudze umożliwiającej stacjonarny odbiór produktów zarezerwowanych wcześniej z oferty online.
Eobuwie.pl SA jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującym ponad 140 tys. modeli od ponad 560 marek. Spółka działa obecnie na 17 europejskich rynkach i dynamicznie zwiększa skalę działalności. Dzięki swojemu innowacyjnemu projektowi esize.me oraz budowie sieci sklepów stacjonarnych spółka zmierza w kierunku rzeczywistej integracji kanałów sprzedaży on-line i off-line.
MODIVO to innowacyjny polski multibrand z modą, który oferuje ponad 130 tys. produktów od 515 marek z sektorów streetwear, casual i premium, w tym m.in.: Versace Jeans Couture, DKNY, Stella McCartney, Red Valentino, IRO, Rotate, Elisabetta Franchi, Max Mara, TwinSet, Furla i Tommy Hilfiger. Marka posiada również portfolio brandów własnych, do którego należą m.in.: Rage Age i Sprandi. Multibrand tworzy przestrzeń do kreatywnego wyrażania siebie poprzez modę – premium to nie tylko kwestia marek, ale przede wszystkim doświadczeń zakupowych. MODIVO stale wzbogaca customer experience, oferuje krótką drogę zakupu, przejrzysty interfejs strony, intuicyjną aplikację mobilną, program lojalnościowy MFC oraz 100 dni na wymianę i zwrot. Dodatkowo, marka inspiruje do eksperymentowania z modą zgodnie z filozofią #TwójStylTwójWybór. Firma jest liderem #FashionTech, z sukcesem łącząc kanały sprzedaży i komunikacji z klientami z pogranicza świata offline i online, działając na 13 rynkach.