FOCUS MALL ZIELONA GÓRA

Galeria rozrywkowo-handlowa Focus Mall w Zielonej Górze to nie tylko miejsce handlu, rozrywki, rodzinnych i przyjacielskich spotkań, lecz także nauki i kultury. Nowoczesne centrum wybudowane przez firmę Parkridge Retail Poland, powstało w samym centrum miasta, przy Wrocławskiej 17, niedaleko głównej handlowej ulicy miasta - Kupieckiej.


Idea galerii Focus Mall Zielona Góra była prosta: ocalić od zapomnienia jeden z najważniejszych symboli miasta i tchnąć w niego nowego ducha. W efekcie inwestycji w 2008 roku, w sercu miasta, na pofabrycznych terenach Polskiej Wełny powstało wielofunkcyjne centrum handlowe, gdzie historia spotyka się z nowoczesnością.

Focus na kulturę

Focus Mall Zielona Góra, to również ważne miejsce na kulturalnej mapie miasta. Focus Mall w ramach działań CSR realizuje różnorodne inicjatywy skierowane do zielonogórzan i mieszkańców regionu. Ponadto, na terenie centrum odbywają się, m.in. imprezy okolicznościowe (Dzień Dziecka czy Mikołajki), a także cieszące się dużą popularnością wśród klientów: Noce zakupów, koncerty, pokazy mody czy akcje wizerunkowe. Galeria przyciąga odwiedzających nie tylko różnorodną ofertą, ale również poprzez akcje mające na celu kreowanie wyjątkowych doświadczeń zakupowych. Co więcej, galeria była i jest obecna podczas wszystkich najważniejszych wydarzeń organizowanych z lokalnymi podmiotami.

Koncepcja działania Focus Mall, to przede wszystkim wygoda i funkcjonalności, zaś architektura galerii idealnie wpisuje się w istniejący krajobraz miejski i doskonale integruje się z tkanką miejską. Dwukondygnacyjny budynek oferuje bogate zaplecze rozrywkowe, usługowe, rekreacyjne oraz handlowe. Na 44 tys. mkw. Powierzchni najmu, oprócz wiodących marek modowych takich jak: Reserved, Sinsay, Cropp, H&M, HalfPrice, CCC, Eobuwie.pl & Modivo, Bershka, Guess, Deichmann, 4F czy Diverse znajdziemy też ofertę sklepów: Smyk, Empik, Media Markt czy Carrefour. W galerii są także obecne perfumeria Douglas i lubiane sieci drogeryjne Rossmann i Hebe. Portfolio najemców uzupełniają punkty usługowe, oferta lokalnych przedsiębiorców, 9-salowe kino czy strefa foodcourt. Wszystko to, w zabytkowych wnętrzach dawnej fabryki Polskiej Wełny. W ramach prowadzonej rozbudowy i modernizacji galeria Focus Mall zyskała dodatkowe 15 tys. mkw. powierzchni GLA, na której znalazły się kolejne nowe, znane marki, takie jak: Sephora, Tk Maxx, Kappahl i Newbie, House, Homla, Tous czy Five o’clock.