czyli jeszcze lepsze nagrody za zakupy!

SEZAM 2.0 to kolejna szansa na cenne nagrody za zakupy w naszych centrach!


To też extra 100 punktów dla nowych użytkowników oraz dodatkowe 200 punktów dla osób, które posiadały już wcześniejszą wersję aplikacji*.


Zaczynasz przygodę z SEZAMEM? Chętnie Ci potowarzyszymy!

Sprawdź najczęściej zadawane pytania oraz wskazówki na start.

*WAŻNE! W obu przypadkach należy się zarejestrować, przechodząc na nową apkę!

pizza dominum

herbata różne smaki

HEBE

Galaretka do ciała arbuzowa

HEBE

Krem regenerujący

PAKO LORENTE
Zestaw pasek + skarpetki

10 pkt

500 pkt

265 pkt

2050 pkt

85 pkt

660 pkt

750 pkt

STARBUCKS

Kawa ziarnista
Kenya 250 g

HEBE

Calvin Klein

Euphoria 50 ml

MEDIA MARKT

Smart Watch MAXOM FW35

550 pkt

7000 pkt

2995 pkt

4950 pkt

media markt

Słuchawki

SONY

Czy po przejściu na SEZAM 2.0 będę miał ten sam numer ID?

Nie, jest to niemożliwe, każdemu użytkownikowi przypisany zostaje nowy numer ID.

Ponieważ jako nowy Użytkownik zalogował się Pan/i na inny adres e-mail niż ten podany przy rejestracji do SEZAMu.

Dlaczego moje punkty nie przeniosły się na nowy SEZAM?

Czy za utworzenie konta na SEZAM 2.0 dostanę jakieś punkty?

Za przeniesienie konta z SEZAM na SEZAM 2.0 każdemu Użytkownikowi przysługują bonusowe 200 punktów. Dla nowych Użytkowników przewidziany jest bonus w postaci 100 punktów na start.

Czy katalog nagród będzie się zmieniał, jak w poprzednim SEZAMIE.

Tak, oczywiście. W Sezamie 2.0 co kwartał będą się pojawiały nowe nagrody z asortymentu naszych najemców.

Czy logowanie przez Facebook’a przeniesie moje punkty?

Tak punkty po logowaniu przez Facebook’a powinny przejść na Pana/Pani konto, jeśli tak się nie stanie prosimy o kontakt.

W jakim terminie moje punkty zostaną przeniesione?

Punkty powinny pojawić się na koncie automatycznie po zalogowaniu, jeśli tak się nie stanie prosimy o kontakt.

Czy będę miał punkty na każdym telefonie?

Tak, jeśli ściągnie Pan/Pani aplikację SEZAM na innym urządzeniu i zaloguje się na swoje konto tymi samymi danymi.

Masz trudności z rejestracją, logowaniem lub skanowaniem paragonu?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji! Wyślij nam wiadomość z opisem problemu lub zadzwoń.

sezam_fmzg@goldenrocket.pl

Zapoznaj się z regulaminem programu lojalnościowego SEZAM